بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

دزدی به متد جدید تلفنی(بسیار مهم)

با معاملات ملکی تماس گرفتیم. خانم بسیار خوش برخوردی خیلی خونسرد جوابگوی سوالات بود و درفایلهای مربوط به آگهی‌های منزل جستجو می‌کرد. وقتی به او گفتم آپارتمانی با حدود 70 میلیون تومان می‌خواهم با خونسردی تمام سراغ فایلهایمربوط به زعفرانیه و نیاوران هم رفت!!!!!! آخر سر هم چند تا شماره تلفن داد که معلوم شد اشتباه بوده است!!!!
وقتی که به او گفتم که چرا به راحتی شماره تماس فروشنده را می‌دهی و مگر بنگاه شما حق کمیسیون نمی گیرد!
گفت ما حق مشاوره مان دقیقه‌ای 500 تومان است که بر روی قبض تلفنتان می‌آید....!!!!!!!!1با این کلک برای چند تا شماره تلفن دادن ، حدود 50 دقیقه تلفن را مشغول نگه داشته بود...

شماره‌ای که با 909 شروع می‌شود، این یک حقه ی چدید دفاتر خصوصی همراه برای سرقت پول خردهای جیب شماست که البته اگر آن را ضربدر یک میلیون مخاطب کنید برای خودش عددی می‌شود.
تماس شما با شماره‌ها909 ، دقیقه‌ای 500 تومان محاسبه می‌شود که به جیب کسی می‌رود که خط را از مخابرات اجاره کرده. این یک شیوه ی جدید سرقت از مردم است، به عنوان یک ایرانی مسوول، لطفا این متن را برای دوستان خود در ایران بفرستید و متنی را هم که خواهم نوشت حتما مطالعه کنید.


هر تماس شما حدود حداقل 1000 تا 2000 تومان پول به جیب اجاره کننده خط می‌ریزد و یک میلیون تماس می‌شود یک تا دو میلیارد تومان، آن هم به همین سادگی.لطفا دست از بی مسوولیت بردارید، این پیام را برای دوستان خود بفرستید و به عنوان یک ایرانی تلاش کنید که جلوی این سرقت‌های خرد را که باب شده و ارزش شکایت هم ندارد بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد