بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

در بیداری رویا را تجربه کنید

این اپلیکیشن هدیه ای است به تمامی هواداران فیلم inception . یک ماشین ِ رؤیا که به شما اجازه میدهد inception را در زندگی واقعی تجربه کنید . امیدواریم که از آن لذت ببرید

کریستف نولان ، هنس زیمر

http://themani.me/wp-content/uploads/2010/12/inception-the-app.jpg

بعله ! در بیداری رؤیا ببینید ! و باید بگم که نمیشه این اپلیکیشن رو جزء اپلیکشن های سر کاری آیفون مثل عکس ایکس ری یا تشخیص اثر انگشت قرار داد ، یک اپلیکیشن فوق العاده در برابر شماست .

inception  اپلیکشنی است که تجربه ای تازه را برای شما به ارمغان می آورد . این اپلیکیشن با کمک موسیقی های متن فیلم رؤیا را به ذهن شما منتقل میکند .

http://themani.me/wp-content/uploads/2010/12/inception1.jpg

سیستم به این ترتیب است که صداهای اطراف شما از طریق میکروفون ِ آیفون با موسیقی در حال ِ پخش ادغام میشود و با افکت های خاصی که میگیرد حال و هوای عجیبی را رقم میزند .

رؤیا های مختلفی در اپلیکیشن گنجانده شده که با توجه به موقعیت شما پخش میشه ! برای مثال اگر در حرکت باشید برنامه با کمک سنسور های آیفون این موضوع رو متوجه میشه و رؤیایی با موسیقی تند تر را برای شما پخش میکند و برای پخش یکی از رؤیا ها حتماً باید ساعت ۱۱ شب به بعد اپلیکیشن را اجرا کنید . هر رؤیا افکت ِ خاص ِ خود را به صداهای گرفته شده از محیط اطراف میدهد و این موضوع بر جذابیت اپلیکشن می افزاید .

Download the app from the App Store شما میتوانید این اپلیکشن رایگان را از طریق فروشگاه اپل تهیه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد