بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

افتتاح پارک فراری در ابوظبی


امارات که سرشار از دلارهای نفتی است چند سالی است سرمایه گذاری سنگینی در صنعت توریسم نموده است که نمونه بارز آن دوبی است که امروزه به یکی از قطب های مهم توریسم و تجارت تبدیل شده است . مقامات امارات بیکار ننشسته و تنها به امیرنشین دوبی اکتفا نکرده اند و در مرحله بعدی بیابان های ابوظبی را هم به معدن طلا تبدیل کرده اند . بی شک از رشد روزافزون این امیرنشین از امیرنشین های هفتگانه دوبی بسیار شنیده اید و امروز قصد دارم یکی دیگر از جاذبه های مصنوعی این امیرنشین را به شما معرفی کنم .

حتما با فراری ( Ferrari ) آشنایی کامل دارید . کمپانی معظم تولید خودروهای لوکس و سوپر اسپرت که سرآمد این رده خودروها در جهان است . یک شرکت ایتالیایی با فناوری روز و طراحی مخصوص ایتالیایی . حال بیایید خوش فکری و البته پول داری عرب های ابوظبی را با اصالت کمپانی Ferrari ترکیب کنید حاصل چه می شود؟ پارک فراری در ابوظبی

باید گفت مسئولان ساخت این پارک بزرگ و زیبا به طرز هوشمندانه ای از علاقه مردمان جهان در اقصی نقاط جهان به ماشین های فراری و نام Ferrari آگاه بودند و با ساخت اولین پارک فراری جهان در ابوظبی امارات این شهر را به یک جاذبه توریستی بالفعل درآوردند تا مکانی باشد برای دور هم جمع شدن دوستداران فراری و لذت با فراری بودن را کشیدن .

این پارک مجلل می تواند مکانی باشد برای سواری گرفتن از فراری و سوار شدن بر وسایل بازی و نقلیه با مارک Ferrari و هیجان سرعت های بالا را بردن . این پارک علاوه بر وسایل و پیست هایی که دارد با غذاهای ایتالیایی و مراکز خرید می توانند لحظه های خوشی را برای بازدیدکنندگان رقم بزنند.

در زیر می توانید تصاویری از این پارک زیبا را مشاهده نمایید.

[تصویر: ferrari01.jpg]


[تصویر: ferrari06.jpg]

[تصویر: ferrari13.jpg]

[تصویر: ferrari02.jpg]

[تصویر: ferrari04.jpg]

[تصویر: ferrari09.jpg]

[تصویر: ferrari06.jpg]

[تصویر: ferrari17.jpg]

[تصویر: ferrari01.jpg]

[تصویر: ferrari03.jpg]

[تصویر: ferrari07.jpg]



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد