بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

مرسدس بنز S350 بلوتک




مرسدس بنز S350 بلوتک / عکس
نمایشگاه خودرو دیترویت

مرسدس بنز S350 بلوتک / عکس

 - در حالی نمونه‌های تازه مرسدس بنز در نمایشگاه دیترویت رونمایی می‌شوند که شرکت دایملر آ.گ 125امین سال اختراع اتومبیل را جشن می‌گیرد. یکی از این نمونه‌ها S350 است که از فناوری پاک بلوتک بهره خواهد برد.

محبوبه عمیدی: اولین اتومبیل جهان که یک خودرو سه‌چرخه بود، آخرین روزهای ژانویه 1886 توسط کارل بنز در برلین به ثبت رسید. سال‌ها بعد دایملر و بنز، شرکت دایملر-بنز را پایه‌گذاری کردند که محصولات آن با نام مرسدس از جمله لوکس‌ترین و امن‌ترین خودروهای جهان به شمار می‌روند. این روزها در حالی نمونه‌های تازه مرسدس بنز در نمایشگاه دیترویت رونمایی می‌شوند که شرکت دایملر آ.گ 125امین سال اختراع اتومبیل را جشن می‌گیرد.

مرسدس بنز S350 بلوتک

به گزارش autoblog، یکی از نمونه‌های تازه ارئه شده در نمایشگاه دیترویت مرسدس بنز کلاس اس 350 است که سال 2012 وارد بازار خواهد شد. این اتومبیل گازوئیل‌سوز از فناوری پاک بلوتک برای کاهش گاز اکسید نیتروژن خروجی از اگزوز خودرو بهره می‌برد و برای عرضه در بازارهای ایالات متحده تولید خواهد شد.

مرسدس بنز S350 بلوتک

جالب است بدانید دایملر تنها شرکتی است که سدان‌های لوکس را با سوخت گازوئیل به بازار ایالات متحده عرضه خواهد کرد، بی.ام.و، آئودی و جگوار هنوز چنین ریسک بزرگی را آغاز نکرده‌اند.

مرسدس بنز S350 بلوتک

هنوز دایملر اطلاعات چندانی در مورد این نمونه تازه منتشر نکرده است اما احتمالا در تولید S350 نیز از همان موتور 6سیلندر 3.5 لیتری گازوئیل‌سوزی استفاده خواهد شد که پیش از این در اتومبیل‌های کلاس ای، ام‌ال و جی‌ال استفاده شده است.

مرسدس بنز S350 بلوتک

بازار ایالات متحده از نمونه‌های ترکیبی یا دارای فناوری بلوتک استقبال خوبی کرده و به نظر می‌رسد این سدان گازوئیل‌سوز نیز از اقبال خوبی برخوردار باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد