بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازم کمه

پاشو که وقت نداریم شب کوتاهه
1دقیقه رو حروم نکنیم صبح تو راهه 
بیا و چشاتو ببند باز کن
تو بخند ناز کن
تو آسمون دل منو تو پرواز کن
تو یک نیگاه 
تو شدی تکیه گاه 
می دونم که خدا تو رو به من هدیه داد
دلمو بردی حالا صبر کن نرو کجا؟
بیا و بمون دیگه پیشم بابا تو رو خدا
یه دفعه نری جدا شی باید من و تو ما شیم 
به هم انرژی بدیم و پر از اقتدار شیم
آره جملمو با تو تموم می کنم همة عمرمو

همة عمرمو با تو سرکنم
بازم کمه بازم کمه 
لحظه لحظه هامو از تو پر کنم
بازم کمه بازم کمه
اگه فردا رو می خوام برای با تو بودنه 
بازم کمه بازم کمه ، بازم کمه بازم کمه

خورشید و ماه و ستاره ها رو با تو دوست دارم
ابرای آسمون و بارونو با تو دوست دارم
دوست دارم سر بذارم رو شانه هات خوابم کنی
دوست دارم سپیده دم با بوسه بیدارم کنی 
بازم کمه بازم کمه ، بازم کمه بازم کمه

بیا بمون دیگه حالا با ما تو باز 
ببین اومدن اینجا حالا سامان و یاس
تپش قلب من واسه تو هست و بود هنوزم
بازم دلم می خواد ببرم دست تو موت 
پس از ورودتو نفس ربوده 
شد ازم تو بودی که ازت سروده
واسه رسیدن به تو منم بد سرسخت 
حتی اگه فاصله ها باشه صد فرسخ
پس اشتباه نکن و منو از دست نده 
هرگز بر نمی دارم دست از سرت
دوری من از تو حالا هست مسئله
عشق من

خورشید و ماه و ستاره ها رو با تو دوست دارم
ابرای آسمون و بارونو با تو دوست دارم
دوست دارم سر بذارم رو شانه هات خوابم کنی
دوست دارم سپیده دم با بوسه بیدارم کنی 
بازم کمه بازم کمه ، بازم کمه بازم کمه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد