بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

دایی: امیدوارم در فینال جام حذفی با استقلال بازی کنیم

image
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور برابر تیم استقلال صف‌آرایی کند.

علی دایی پس از برتری 5 بریک تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت محمودآباد در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با بیان این مطلب افزود: بازی بدی نبود. ما پس از شکست در شهرآورد تهران به یک پیروزی پرگل نیاز داشتیم که خوشبختانه در مصاف با نفت توانستیم به این خواسته دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی تدافعی تیم فوتبال نفت محمودآباد در نیمه اول دیدار مقابل پرسپولیس گفت: می دانستیم تیم نفت تا پیش از آنکه گل اول را دریافت کند، روی به بازی تدافعی خواهد آورد. دشواری کار ما تا پیش از به ثمر رسیدن گل اول بود که متاسفانه خیلی طول کشید تا به این گل رسیدیم. بعد از گل اول راحت‌تر بازی کردیم و توانستیم به چهار گل دیگر دست یابیم، آنهم در شرایطی که موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه مدعی شد بازیکنان تیم نفت با رعایت نکردن بازی جوانمردانه دروازه تیمش را در دقیقه 3+90 گشوده‌اند، خاطر نشان کرد: مدافع تیم ما روی زمین افتاده بود و مازیار زارع می خواست توپ را به بیرون بفرستد تا پزشکان به وضعیت بازیکن آسیب دیده رسیدگی کنند که بازیکن تیم نفت توپ را از مقابل او گرفت و دروازه ما را باز کرد.

دایی در ادامه از بابت پیروزی پرگل برابر نفت محمودآباد خدا را شکر کرد و گفت: تیم محمودآباد در مجموع جوانمردانه بازی کرد و روی ضدفوتبال و بازی تدافعی نیاورد. در این مسابقه می توانستیم با گل‌های بیشتر و نتیجه بهتر پیروز شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که "چرا تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق و لحظات پایانی مسابقات دروازه‌اش باز می شود؟"، گفت: شما می توانید علتی برای گلی که ما در بازی با نفت محمودآباد دریافت کردیم، پیدا کنید؟! فوتبال همین است و امکان دارد، یک تیم در دقایق پایانی مسابقات گل بزند و یا حتی گلی دریافت کند. آنچه مسلم است ما نباید در این لحظات گل بخوریم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا دیگر این اتفاق رقم نخورد.

"90 درصد گل‌هایی که ما در لحظات پایانی مسابقه دریافت می کنیم از روی بدشانسی و عدم تمرکز بازیکنان در فاز دفاعی است"، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این را گفت و افزود: اگر در طول مسابقه تمرکز کافی نداشته باشید، نمی توانید مسابقه را آنطور که مدنظر دارید، پیش ببرید. من بارها از بازیکنان خواسته‌ام در بازی تمرکز خود را حفظ کنند اما در طول مسابقه اتفاقاتی رقم می خورد که خلاف میل ماست.

دایی در ادامه تاکید کرد: باید از شکست‌ها و ناکامی‌های اخیر درس بگیریم و آنها را فراموش کنیم تا در دیدارهای آینده عملکردی به مراتب بهتر از این داشته باشیم. باید کار تیمی و تاکتیکی خود را تقویت کنیم تا نتایج بهتری بدست آوریم. در فوتبال کار تیمی و گروهی است که نتیجه می دهد.

وی از انتخاب یک بازیکن به عنوان بهترین بازیکن تیم پرسپولیس در مصاف با نفت محمودآباد خودداری کرد و گفت: عادت ندارم یک بازیکن را شاخص‌تر از دیگر بازیکنان بدانم. اعتقاد دارم همه بازیکنان تیم من خوب بودند که توانستیم تیم نفت را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد دیدار هفته گذشته تیمش مقابل استقلال در شصت و نهمین شهرآورد تهران گفت: در مورد آن بازی صحبت خاصی ندارم اما همه دیدند در بازی با استقلال تیم ما عملکرد خوبی داشت و حقش شکست نبود، به ویژه در نیمه دوم مسابقه که فرصت عرض اندام به حریف ندادیم.

وی با تبریک دوباره به هواداران استقلال از بابت پیروزی در شهرآورد تهران گفت: بدون شک دیدار استقلال و پرسپولیس، در دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیز تکرار می شود و ما می توانیم در آن مسابقه توانایی خود را نشان دهیم. به شخصه امیدوارم تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی نیز باهم روبه‌رو شوند و بتوانیم یکبار دیگر در شهرآورد تهران به میدان برویم.

دایی تاکید کرد: در آن بازی حق ما باخت نبود و همه دیدند داوران گل صحیح پرسپولیس را مردود اعلام کردند. شاید اگر آن گل پذیرفته می شد، اتفاقات مسابقه به گونه‌ای دیگر و به سود پرسپولیس رقم می خورد. برای ما شهرآورد تهران تمام شده و از اتفاقات آن بازی درس‌های لازم را گرفته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیم داماش گیلان حریف تیمش در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: بازی تیم داماش را ندیده‌ام اما اعتقاد دارم تیمی که توانسته به تیم سایپا سه گل بزند، تیم قدرتمندی است و بازی سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم. ما به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم و برای دستیابی به این هدف در جام حذفی پیش می رویم.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف داماش گیلان می‌رود.


منیع:مهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد