بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

تیموریان: ساکت درباره بازیکنان میلیاردی‏اش حرف بزند!

image
بازیکن میانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از محمدرضا ساکت گفت: مدیریت حرفه ای تنها به معنی گرفتن ایزو و قهرمانی نیست.

مدیرعامل سپاهان در مصاحبه گفته بود: « تیموریان قصد داشت از سپاهان به عنوان پله ی ترقی برای بازگشت به لیگ انگلستان استفاده کند و آمار بازیهای ملی خود را بالا ببرد ضمن اینکه رقمی هم که پیشنهاد داد بسیار بیشتر از آن چیزی بود که ما مد نظر داشتیم . 200 میلیون حداکثر آن چیزی بود که ما می توانستیم به وی پرداخت کنیم و با تمام احترامی که برای او قائلیم با آن شرایط نمی توانستیم وی را جذب نمائیم. »

آندرانیک تیموریان در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال حرفه‌یی مدیریت حرفه‌یی می‌خواهد. ساکت حق نداشته در مورد من صحبت کند. مدیریت حرفه‌یی به ایزو گرفتن و قهرمانی نیست. مدیریت حرفه‌یی این است که شما در مورد تیم خودت صحبت کنی. من هرگز راجع به باشگاه سپاهان صحبت نمی‌کنم.

وی افزود: در مذاکراتی که با سپاهانی‌ها داشتیم با آنها به توفق نرسیدیم و برایشان آرزوی موفقیت کردم و هیچ جا علیه شان حرفی نزدم ولی این صحبت‌ها من را وادار می‌کند که حرف هایی را مطرح کنم. بهتر است ساکت راجع به بازیکنان میلیاردی تیمش صحبت کند. بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات همیشه جار و جنجال داشته اند.

تیموریان ادامه داد: من 4 سال تجربه حضور در فوتبال اروپا داشته ام و چنین مشکلی نداشته‌ام. در فوتبال حرفه‌یی مدیر به خودش اجازه نمی‌دهد درباره بازیکنان حریف صحبت کند، من هم تا به حال درباره مدیر باشگاهی صحبت نکرده‌ام اما چون ساکت حرف‌هایی را درباره من زده بود این حرف‌ها را جواب دادم و از این به بعد درباره این مساله صحبت نمی‌کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد