بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

سعیدلو: نباید 3 گل از برزیل می‏خوردیم!

image
علی سعیدلو در پایان بازی ایران و برزیل در گفت‌و‌گویی با خبرنگاران، از بازی با برزیل سخن گفت.

خبرنگاران عربی فرصتی مناسب به دست آورده بودند تا با رئیس سازمان ورزش ایران گفت‌وگو کنند. علی سعیدلو در پایان بازی ایران و برزیل باید به سئوال های خبرنگاران اماراتی پاسخ می داد که از او درباره برگزاری این مسابقه می‌پرسیدند. اینکه آیا مسائل سیاسی دلیلی برای انجام بازی دو تیم بوده است. پرسشی که در پاسخ به آن رئیس سازمان ورزش ایران همان پاسخ همیشگی چند روز اخیرش را تکرار کرد: « دو کشور تعاملات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گسترده‌ای با هم دارند و این روابط در انجام چنین مسابقاتی بی تاثیر نیست.»
*بازی چطور بود؟
به نظر خودتان چطور بودیم؟ شما راضی بودید؟ به هر حال شما خبرنگار هستید!

*من فکر می کنم خوب بودیم اما مهم این است که رئیس سازمان ورزش چه نظری دارند؟

خیلی از نتیجه راضی نیستم. نباید سه گل می خوردیم. فکر می کنم می توانستیم با نتیجه بهتری بازی را به پایان ببریم. البته تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فکر می کنم مردم از تماشای این بازی لذت بردند.

با بازی های خیر تیم ملی می توان به قهرمانی در جام ملت ها امید داشت؟

چرا که نه بچه ها اگر تلاش شان را انجام بدهند قطعا این اتفاق می افتد. ما امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد.

*این روزها حرف و حدیث فراوانی درباره انجام بازی در ابوظبی وجود داشته . آیا نمی شد بازی در تهران انجام شود؟

به هر حال تلاش خود ما هم این است که بتوانیم چنین بازی هایی را در کشورمان برگزار کنیم. قطعا اگر سکوهای ورزشگاه کاملا پر باشد زیبایی چنین بازی بزرگی چند برابر هم می شود.

*به خصوص که ایرانیان حاضر در ورزشگاه برای رسیدن به بازی کار سختی داشتند. تقریبا خود ما خبرنگاران چند ساعتی را پشت در بودیم!

سازمان ورزش و فدراسیون هم خیلی دوست دارند مسابقاتی از این دست در تهران برگزار شود باید تلاش کنیم در فوتبال هم مثل رشته های دیگر تیم مان که این روزها ، تیم هایی در سطح بهترین های جهان داریم برسیم. این اتفاق شرایط را به تهران آوردن تیم های بزرگ خیلی راحت تر می کند. این هدفی است که سازمان و فدراسیون دنبالش هستند.

*و وعده بازی بزرگی که داده بودید چه زمانی عملی می شود؟

همان طور که گفتم بزودی این اتفاق در ورزشگاه آزادی رخ خواهد داد و شما هم دیگر نگران تماشاگران عزیزمان نمی شوید و ان‌شاالله آنها هم برای تماشای تیم شان این قدر به زحمت نمی افتند.

*در بازی با برزیل ، کریم باقری ، همشهری تان هم از فوتبال خداحافظی کرد. او چطور بود؟

به هر حال او بازیکن بزرگی است. کریم سالها برای تیم ملی ما زحمت کشیده و بازی با برزیل فرصتی مناسب بود تا از زحمت های این بازیکن به نحوی شایسته تقدیر شود. مردم حاضر در ورزشگاه هم از کاپیتان تیم شان استقبال خوبی داشتند. ان‌شاالله ما هم سر فرصت او را می بینیم و برای تلاش هایش از کریم تشکر می کنیم.

*شما وعده پرداخت طلب های بازیکنان را داده بودید . به نظر می رسد این اتفاق رخ داده و تیم ملی شرایط مناسبی دارد.

بله خدا را شکر مشکلی نیست و همان طور که سازمان وعده داده بود پرداخت ها صورت گرفته اند. ما دیگر هیچ مشکلی از بابت بودجه در ورزش نداریم و هیچ فدراسیونی نمی تواند بگوید طلبی از سازمان ورزش دارد. به لطف کمک های دولت محترم بودجه در اختیار سازمان قرار گرفته و فدراسیون ها هم بر اساس برنامه ، بودجه های شان را دریافت کرده اند.

*سفرتان با آقای علی آبادی برای تماشای بازی ، به منظور پایان دادن به شایعات درباره اختلافات است؟

کدام اختلافات؟ ما همیشه دو دوست خوب بودیم و این بار هم در کنار ایشان و آقای سفیر در ورزشگاه ابوظبی بازی تیم ملی را تماشا کردیم.


منبع:خبر آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد