بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

تلفیق RED EPIC و لنز کانن، ضبط صحنه هایی خارق العاده




احتمالا با سری دوربین های شرکت RED آشنا باشید یا نام آنها به گوش تان خورده باشد. این شرکت تولید کننده دوربین های فیلمبرداری حرفه ای بسیار گرانقیمتی است که بیشتر در پروژه های سینمایی مورد استفاده قرار می گیرند. حالا یک عکاس و فیلمبردار خوش ذوق و کار بلد، به سراغ دوربین ۳۹هزار دلاری سری EPIC این شرکت رفته و با تلفیق آن با لنزهای پیشرفته شرکت کانن صحنه های بسیار بدیعی را خلق کرده است.


دوربین های سری اپیک دارای سنسور 5K بوده و قابلیت فیلمبرداری تا ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارند. حالا وینسنت لافورت (یکی از جادوگران تصویر) به سراغ ابزارهای جدید کانن رفته است. وی با استفاده از لنز های ۶۰۰ میلی متری کانن و نصب آنها بر روی یک دوربین RED فیلم های اعجاب انگیزی از دریاچه Mono در کالیفرنیا تهیه کرده است که در Vimeo می توانید نمونه آن را ببینید. وی با استفاده از این لنزها، مبدل 2x کانن و فاکتورهای ضریب دوربین RED توانسته به فاصله کانونی بسیار بالایی برای چنین فیلمبرداری دست یابد.


البته شرکت RED هم به تازگی امکاناتی برای اتصال راحت تر ابزارهای کانن بر روی دوربین های اش را معرفی کرده و گفته است که این وسایل تیتانیومی تقریبا ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. اما به گمانم این مبلغ در مقابل قیمت ۵۸ هزار دلاری یک کیت دوربین RED چیز زیادی به نظر نمی رسد!


2011-08-05-291.jpg

2011-08-05-epicpackage.jpg

2011-08-05-287.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد