بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

رقم دریافتی بازیگران برای برنامه های مناسبتی لو رفت!!!!!

این یک سوال همیشگی است! بازیگرانی که از بیستارگی این مملکت و فقط به خاطر چهره نسبتا متفاوت ستاره شدهاند برای حضور در برنامههای مناسبتی صدا و سیما چه رقمی را طلب میکنند.
در حالی که این روزها مبلغ دستمزدهای بازیگران برای بازی در فیلمهای تلویزیونی و سینمایی از خبرهای داغ رسانهای است رقمهایی که بازیگران و خوانندگان برای حضور در برنامههای مناسبتی سیما میگیرند نیز در نوع خود جای تامل دارد.


رقمهایی که بازیگران برای حضور در برنامههای مناسبتی طلب میکنند عبارتند از:

حامد بهداد:۳۰۰ میلیون ریال
محمد رضا فروتن:۷۰ میلیون ریال
پوریا پورسرخ:۳۰ میلیون ریال
رضا یزدانی: ۵۰ میلیون ریال
علی صادقی: ۳۰ میلیون ریال
مهدی پاکدل: ۶۰ میلیون ریال
امین حیایی: ۱۰۰ میلیون ریال
احسان خواجه امیری: ۶۰ میلیون ریال
بهرام رادان: ۱۵۰ میلیون ریال
بنیامین بهادری: ۲۰۰ میلیون ریال

مجله همشهری جوان در نقد رقمهای پرداختی به بازیگران و خوانندگان نوشت: "این یک راز سربهمهر است که حالا افشا میشود؛ سرباز کردن از این راز، مثل همه رازها، شاید جنجال ایجاد کند، دعوا راه بیندازد و مثل همه رازها، باید منتظر ماند تا با انبوه تاییدها و تکذیبها روبرو شد. تمام سعیمان را کردیم که از منابع مختلف، آشناهای اسمنبر و منابع مطلع شنیدههای تایید نشدهمان را رنگ واقعیت ببخشیم. باور کنید این عددها و رقمها با اندکی تغییر و کم و زیاد، همه آن چیزی است که مسوولان تلویزیون به ستارهها میپردازند.
این پولها با نرخ تورم و سطح بازی ستاره در آن سال، نسبت مستقیمی داردو بالا و پایین میرود. یکی که روی بورس باشد قیمت بسیار بالایی طلب میکند و یکی که از اوج به زیر آمده حفظ ظاهر میکند. عدد اولیه بالایی میخواهند ولی با قیمتهای پایین هم میآیند. بسیاری از تغییر و تحولها در عددها به یک نکته دیگر هم بستگی دارد؛ آشنایی با مجری و تهیه کننده برنامه(یعنی ارائه دهنده تخفیف به آنها) و از همه مهمتر میزان وقت گذاری و اجرا در برنامه. تازه همه این محاسبهها بدون هزینه حمل و نقل در تهران و شهرستانهاست."
در پایان ذکر این نکته ضروری است که صدا و سیمایی که باید خط مقدم مبارزه با اسرافگرایی و تجملگرایی باشد چگونه میتواند با پرداخت چنین رقمهایی از جیب بیتالمال این مهم را در جامعه نهادینه کند؟!

صحت و سقم بر عهده خبر گزاری مربوطه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد