مجموعه آگهی های زیبا، ساده و تاثیرگذار
برخی تصاویر تبلیغاتی سعی دارند بیشترین اطلاعات ممکن از یک شرکت را در خود جای دهند و رنگینکمانی از رنگها و اشکال مختلف را به نمایش بگذارند. در حالیکه معمولن سادهترین تبلیغات برخلاف انتظار بیشترین تاثیر را در مخاطب میگذارند، به شکلی که آن پیام تبلیغاتی تا مدتها در عمیقترین بخش ذهن باقی میماند
آگهی جالب شرکت کیت کت به مناسبت مسابقات جام جهانی فوتبال در اقریقای جنوبی با شعار شیپورهای ووزیلا را بشکنید و جای آن از از شکلات های کیت کت لذت ببرید
ساخت هر شی و عنصری، براحتی و با استفاده از قدرت لگوها و خلاقیت شما
دستهی فنجان به دستگیرهی در تشبیه شده است تا خبر از بازگشایی یک کافی شاپ دهد
جینهای Levis از این تنگتر و چسبانتر نمیشوند
این تبلیغ مکدونالد در جهت تغییر اذهان عمومی نسبت به این رستوران است. مشتریان دیگر نباید نگران چاقی ناشی از خوردن ساندویچهای این رستوران باشند
خشونت بر علیه زنان با استفاده از تضاد رنگهای سفید و سیاه به تصویر در آمده است
یک کتاب فروشی از مردم میخواهد تا برای مدتی از سرشان را از فیسبوک و اینترنت بیرون آورند و به جای آن یک کتاب بخوانند
آگهی جالب فولکس واگن در مورد سرویس لاستیک های زمستانی این شرکت که کنترل ماشین را در جاده های برفی بالا می برد
والدین میگویند/فرزندان انجام میدهند: استفادهی بهینه از دو رنگ سبز و آبی
۹۹ درصد پیشبینیهای هواشناسی CNN دقیق هستند
این آگهی تا شو برای تبلیغ یک دوچرخه ی تا شو طراحی شده است
از ایدهی بطریهایی که یک کشتی را میتوان در آن جای داد، برای نشان دادن ظرفیت بالای فلش دیسکها استفاده شده است
BMW با جابهجا کردن حرف M با W مشتریانش را نسبت به خطر استفاده از لوازم یدکی تقلبی و غیر اصل آگاه میکند
با استفاده از این ریموت کنترل، خودروی خود را از فاصلهی دور -واقعن دور- روشن کنید
شرکت پست FedEx ادعا میکند که سرعت عمل بالایی دارد. مجسمههایی که نماد دو کشور برزیل و امریکا هستند به شکلی در کنار هم قرار گرفتهاند که گویی هر دو در یک کالبد هستند. به رنگ بندی دو مجسمه توجه کنید.
آکادمی تبلیغاتی با نام نود و پنج درصد برای این آگهی از یک کوه یخی زیبا و جالب استفاده کرده است که شکل آن هم مرتبط با نام شرکت و هم زمینه فعالیتی شرکت
این جای بوسه ی یک خرس است که شما را دعوت می کند تا از باغ وحش Bucuresti دیدن کنید.
دریل شرکت BOSCH از آنچه که شما فکر میکنید سریعتر است
این تبلیغ در ارتباط با تاثیرات تنفس تازه و خنک Listerine است و از بین بردن بوی بد دهان با محصول این شرکت
این تبلیغ به خوبی مضرات استعمال سیگار در اماکن عمومی را نشان میدهد
با ماشن های Impreza STI کمپانی سوبارو جاده ها را بشکافید!
حتی دستکش های ظرف شویی نیز از اسکاچ های این کمپانی راضی هستند چه برسد به شما
کوکاکولای لایت با طعم لیمو که به زیبای و با اسفاده از پوست لیمو سبکی این نوشابه و لوگوی کوکاکولا را در ذهن مخاطب القا می کند
ماشین های جیپ مناسب برای سرتا سر کره خاکی با هر اقلیم و شرایطی از قطب و اسکیمو ها تا بیابان ها دور افتاده و نقاط پرمخاطره مانند محل زندگی قبایل بدوی
خوشبو کننده دهان – انتقال مفهوم آگهی با استفاده از ترکیبی از عناصر طراحی، بسیار خلاصه و گویا
ایدهای فوقالعاده برای تبلیغ دوربینهای ضدآب شرکت کانون
شبکهی مشهور MTV، سبک منحصر به فرد مایکل جکسون در رقصیدن را با استفاده از یک روبان نشان میدهد.
هیچ خبری نمیتواند از چنگ شبکهی خبری CNN فرار کند.
تصویر به حدی گویاست که توضیحی که در انتهای آن داده شده است به نظر اضافه میآید. CNN داستانی را که پشت پرده میگذرد برایتان نقل میکند
شنوندگان، کتابهای صوتی تهیه شده توسط این شرکت را با گوشهایشان میبینند.
محصولات آرایشی شرکت Olay میتوانند چهرهی شما را مانند گذشته شاداب کنند، همان اتفاقی که با فشردن کلیدهای Ctrl و Z رخ میدهد
به نظر شما کدامیک از تبلیغات این مجموعه موثرترند؟ آنهایی که از کلمات و نمادها برای بیان منظورشان استفاده کردند یا آنهایی که رنگها و اشکال ساده را بکار گرفتند؟
لطفا ما را از دیدگاهتان دربارهی این مجموعه و دیگر تبلیغات سادهگرا آگاه کنید.