بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

مرتب سازی فایل ها با حافظه یو اس بی ماژولار

شاید امروزه همراه نداشتن فلش و یا حافظه های جانبی، کمی عجیب به نظر برسد. همه ی ما از حافظه های یو اس بی در حجم و شکل های متنوع استفاده کرده ایم. میدانیم که هدف آنها راحتی در انتقال اطلاعات و حمل آسان داده ها است.

اما با این وجود، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای پیدا کردن گروه خاصی از اطلاعاتتان، فلش هایتان را زیر و رو کرده باشید. حتی حمل چند تا از آنها هم میتواند برایتان دردسر ساز باشد.

اما اینطور که به نظر میرسد با این ایده ی جدید، کار همه ی ما آسان تر می شود. این حافظه فلش با نام "یو اس پی آمیب ماژولار" به بهترین نحو شما را در مرتب کردن اطلاعات تان کمک میکند.

این وسیله از ترکیب چند فلش ساخته شده که با اتصال آنها به یکدیگر، در پایان یک فلش واحد خواهید داشت. میتوانید اطلاعات را روی هر کدام از آنها دسته بندی کنید و در صورت لزوم با جدا کردنشان از یکدیگر، از آنها به عنوان یو اس بی های مجزا استفاده کنید.

مثلا میتوانید یک فلش را به فیلمهایتان اختصاص دهید و از دیگری برای نگه داری موسیقی ها استفاده کنید. لازم نیست که نگران عکس هایتان باشید، میتوانید برای آنها نیز جای مخصوصی داشته باشید. با این اوصاف دیگر برای پیدا کردن آنها دچار زحمت نمی شوید.

اما این فعلا فقط در حد یک ایده و فکر است و اینکه تا چه حد بتواند به دنیای واقعیت پا بگذارد، مشخص نیست. البته فکر نمیکنم برای دنیای فناوری امروز کار مشکلی باشد.

شما دوست دارید یک دوجین حافظه فلش در جیب تان داشته باشید یا همان یکی را ترجیح می دهید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد