بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

دوربین Lumix DMC-3D1 پاناسونیک: دو لنز و ۱۲ مگاپیکسل


شرکت پاناسونیک می خواهد شما را ترغیب کند که عکس های سه بعدی بگیرید. بنابراین دوربین دیجیتال Lumix 3D1 از ماه آینده وارد بازار می شود تا بتوانید هم تصاویر معمولی دو بعدی بگیرید و هم امکان عکس برداری سه بعدی داشته باشید.

این دوربین دارای یک جفت لنز واید 25-100mm است که در حالت سه بعدی 30-120mm به حساب می آیند و دارای سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی است. وجود دو لنز و دو سنسور سبب می شود که این دوربین یک دوربین فیلم برداری سه بعدی خوب نیز به حساب بیاید.

این دوربین در عکاسی از سرعت نسبتا مناسبی هم برخوردار است. می توانید با سرعت ۸ فریم در ثانیه عکس بگیرید (بدون فوکوس اتوماتیک) یا با سرعت ۴ فریم در ثانیه با فوکوس اتوماتیک برایتان در رزولوشن تمام اچ دی عکس برداری می کند.

در عین حال می توانید ویدیوهای اچ دی هم با آن ضبط کنید و 4x زوم اپتیکال هم در اختیار دارید. جالب اینجا است که به نظر می رسد دو لنز دوربین می توانند به صورت مجزا هم کار کنند. برای مثال می توانید همزمان با هر کدام از لنز ها تصویری دو بعدی با فاصله کانونی متفاوت بگیرید. از آن جالب تر این است که مثلا در یک مهمانی می توانید با یک لنز از مراسم فیلمبرداری کنید و با لنز دیگر از میهمان ها عکس بگیرید!

این دوربین از ماه آینده با قیمت ۵۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد و می توانید خودتان را برای دوران دوربین های دو لنزی آماده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد