بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

چگونگی اطمینان از صحت گارنتی موبایل های نوکیا




یکی از دغدغه هایی که بسیاری از کاربران موبایل در ایران دارند، هزینه های اضافی است که بابت گارانتی گوشی های موبایل می پردازند و متاسفانه برخی از آنها خاطره و تجربیات خوبی هم درباره خدمات پس از فروش و گارانتی ندارند. در سالهای گذشته شرکت های تجاری مختلف به عنوان وارد کننده گوشی های موبایل، گارانتی و خدمات پس از فروش آن را هم بر عهده می گرفتند. اما به دلیل عدم نظارت از طرف شرکت های تولید کننده تلفن همراه و نبود سیستم نظارتی صحیح در ایران، اغلب اوقات خرید موبایل با گارانتی تنها هزینه کردی اضافه بود که نتیجه ای هم در بر نداشت.

در حال حاضر نوکیا راه های ساده و متنوعی را هم برای اطمینان از صحت گارانتی گوشی هایش در اختیار کاربران ایرانی گذارده است. بد نیست با آنها آشنا شویم:

پیامک 200023013:
هنگام خرید موبایل جدید نوکیا، برای اطمینان از اصالت گارانتی آن، علاوه بر دقت کردن به برچسب ها و پیام های روی گوشی (به خصوص برچسب آبی رنگ گارانتی)، تنها کافی است شماره سریال (IMEI) موبایل را با اس ام اس، برای شماره 200023013 ارسال کنید. تا چند لحظه بعد، با دریافت پیامکی از صحت گارانتی نوکیا برای موبایل خود و همچنین مدت زمان باقی مانده تا اتمام گارانتی مطلع شوید.

برای به دست آوردن شماره سریال هم تنها لازم است که کد ‪*#‬06‪#‬ را روی گوشی مورد نظر شماره گیری کنید. البته این شماره را بر روی کارتن گوشی و همچنین پشت آن در زیر باتری می توانید بیابید. (هنگام خرید گوشی حتما سه کد درون گوشی، پشت باتری و روی کارتن را با هم تطبیق دهید.)

خط تلفن 02123013
در صورت اشکال در ارسال اس ام اس و دردسرهایی از این قبیل، تنها با یک تماس تلفنی و خواندن شماره سریال برای اپراتور شرکت نوکیا، باز هم می توانید اطلاعات لازم را در خصوص گارانتی گوشی تان دریافت کنید. کاری بسیار ساده که به سرعت و همان هنگام خرید هم قابل انجام است.

سایت رسمی شرکت نوکیا
اگر هم که به اینترنت دسترسی داشته باشید، از طریق بخش فارسی سایت رسمی نوکیا می توانید از اصالت گارانتی موبایل خود اطمینان حاصل کنید. تنها کافی است به صفحه بررسی کننده ضمانت نامه رفته و شماره سریال گوشی خود را وارد کنید، تا اطمینان یابید که موبایل شما دارای ضمانت نامه رسمی نوکیا است.

خب، گوشی شما ضمانت نامه اصلی نوکیا را داشته و شما با یکی از روش های بالا در این خصوص اطمینان حاصل کرده اید. ولی متاسفانه دچار مشکل شده اید و نیاز به مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش نوکیا دارید. این مراکز کجا هستند؟

nokia_garanty_narenji_ir.jpg

طبق اعلام دفتر نوکیا در ایران، این شرکت فعلا در ۱۲ شهر ایران دارای مراکز رسمی خدمات پس از فروش است که در تصویر بالا می توانید نام و آدرس آنها را ببینید. نوکیا همچنان در حال گسترش این مراکز در سطح کشور است. شما می توانید از طریق خبرنامه نوکیا و یا مراجعه به سایت فارسی و وبلاگ نوکیا از راه اندازی مراکز جدید خدمات پس از فروش آن مطلع شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد