بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

رونمایی از Galaxy Note سامسونگ با صفحه ۵.۳ اینچی

Galaxy Note

از چند روز قبل شایعاتی درباره گالاکسی نوت شنیده می شد و قرار بود به همراه Galaxy Tab 7‪.‬7 در IFA معرفی گردد. اما سامسونگ امروز از این تلفن به یادماندنی رونمایی کرد. این موبایل ۵.۳ اینچی را یک قلم جمع و جور برای یادداشت نویسی، طراحی و... همراهی می کند. با توجه به اندازه، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد با ابزاری میان موبایل و تبلت، لیست محصولات اش را کامل کند.


این همراه هوشمند مجهز به اندروید نان زنجفیلی با صفحه نمایش Super AMOLED و امکان پشتیبانی از شبکه HSPA‪+‬ است. از امکانات دیگر آن می توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب و دوربین ۲ مگاپیکسلی جلو، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر، و پردازنده دو هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی تولید خود سامسونگ اشاره کرد.


با ضخامت ۹.۶۵ میلیمتر و وزن ۱۷۸ گرمی، این سامسونگ درشت جثه را می توان جزو موبایل های سبک و نازک دسته بندی کرد. به دلیل طراحی مناسب به نظر می رسد که با یک موبایل خوش دست (حتی برای دست های کوچک) طرف هستیم.


سیستم عامل اندروید ۲.۳ آن در زیر پوسته تاچ ویز ویژه سامسونگ جا خوش کرده. در این مدل شما هفت صفحه خانگی و اپلیکیشن ویژه ای با نام S Pen برای قلم دیجیتال دستگاه دارید.

S Pen شامل برنامه اس پلنر، تقویم و لیست کارهای روزانه است‫.‬ شما در این تلفن برای جابجایی قرار ملاقات ها و تغییر زمان آنها نیازی به باز کردن آنها ندارید و به راحتی با کشیدن و رها کردن می توانید این کار را انجام دهید‫.‬ برنامه S Memo هم علاوه بر یادداشت های متنی، امکان ثبت صدا، عکس و یادداشت دستنویس را هم دارد‫.‬ همچنین تخته وایت برد مجازی درون صفحه اول آن، امکان جالبی برای ثبت یادداشت های دست نویس است.


مهمتر از همه هم اینکه سامسونگ اعلام کرده که S Pen SDK از هم اکنون در دسترس تمام برنامه نویس ها و شرکت هایی قرار می گیرد که می خواهند اپلیکیشن هایی ویژه کار با امکانات یادداشت برداری و دستنویسی این اسمارت فون تولید کنند. تنها نکته ای که باقی مانده، عرضه جهانی این موبایل جالب است که هنوز مشخص نشده است. سامسونگ می گوید در حال مذاکره با اپراتورهای بسیاری برای تعیین شیوه و زمان عرضه مناسبی برای این اسمارت فون در دنیا است.

به گمانم چندماهی باید منتظر اعلام زمان و قیمت فروش این گلکسی کارآمد باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد