بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

هندی کم سونی با پروژکتور سرخود


حال که پروژکتورها روز به روز کوچکتر می شوند، سونی هم تصمیم گرفته که بر روی برخی دوربین های فیلم برداری اش، از پروژکتور استفاده کند. در اولین قدم، قرار است هندی کم HDR-PJ50 که یکی از مدل های معمولی و عامه پسند این شرکت است به پروژکتوری در پشت ال سی دی مجهز شود. سونی می گوید که این پروژکتور می تواند یک تصویر ۶۰ اینچی روی دیوار برای تان به نمایش بگذارد



حال این امکان به چه دردی می خورد؟ اگر زیاد از هندی کم استفاده می کنید، دیده اید که معمولا بعد از هر فیلم برداری در اردو یا جمع دوستانه، افراد می خواهند ببیند که چه چیزی ضبط شده. خب، به جای اینکه هندی کم بیچاره دست به دست بچرخد و همه فیلم را روی صفحه ۳ یا ۴ اینچی ببینند، بهتر است که یک سینمای کوچک راه انداخته و تصویربرداری هنرمندانه تان را به همه نشان دهید.


اما تماشای فیلم بدون صدا که مزه ای ندارد! سونی برای این مشکل هم فکری کرده و این هندی کم را به اسپیکرهای استریوی خوش صدا و یک آمپلی فایر دیجیتال مجهز نموده است.

البته سونی اولین شرکتی نیست که دوربین-پروژکتور را ارائه می دهد. نیکون اولین شرکتی بود که در سال ۲۰۰۹ Coolpix S1000 PJ را به بازار عرضه کرد. این حرکت بعدها توسط 3M Shoot ‪'‬n Share و دوربین پروژکتور DVP5 ویو سونیک دنبال شد.


اما چیز که سونی به عنوان برگ برنده رو کرده، افزایش قابل توجه کیفیت این پروژکتور است. اولین سری فروش آن هم توسط سونی آسیا-اقیانوسیه در کشور هند با قیمت ۱۳۵۰ دلار شروع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد