بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

هواپیمایی با بدنه ی شیشه ای

شرکت هواپیمایی ایر باس قصد دارد تا با ارائه طرح جدید هواپیمای خود، سفری به یاد ماندنی و متفاوت تر برای مسافرانش در آینده به ارمغان بیاورد.
 


در این طرح جدید قرار است ایرباس تکنولوژی خود را در زمینه راحتی و سلامت مسافران و استفاده از مناظر طبیعی در حین پرواز متمرکز کند.

صندلی های این هواپیمای جدید مجهز به سنسور های Biomorphing می باشد که قادر به مانیتور کردن کلیه علائم حیاتی هر مسافر در حین پرواز است. گزارش این علائم به صورت پیغام هایی بر روی یک صفحه نمایشگر به صورت گرافیکی نمایش داده خواهد شد.

 
صندلی ها به گونه ای انعطاف پذیر خواهند بود که مطابق با اندامهای هر فرد شکل پذیر هستند و مسافر با نشستن بر روی آن احساس خستگی در شانه ها و اندامهای خود نخواهد داشت.

 
جالب آنجا است که این صندلی ها گرمای بدن هر فرد را جذب می کنند و از آن بری تغذیه برق اجزا مختلف نظیر صفحه نمایشگر هولوگرافیک و حتی نور کابین استفاده خواهد شد.
 
پیکره اصلی این هواپیما نیز از مواد شفاف ساخته خواهد شد. به گونه ای که در حین پرواز مسافرین بتوانند از مناظر آسمان در بالای سر خود نیز لذت ببرند و حس پرواز را طبیعی تر تجربه کنند.

 
اینها توضیحاتی بود که در زمینه طرح جدید هواپیمای شرکت ایر باس گفته شده است. اما هنوز از زمان ساخت این هواپیما و ورود آن به خطوط هوایی جهت ارائه سرویس به مسافران، خبر موثقی در دسترس نیست. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این طرح ها را مشاهده کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد