بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

آشنایی با نوکیا X7


نوکیا X7

با شنیدن نام نوکیا به یاد شهرت و فروش بالای این شرکت می افتیم. همچنین به یاد سیمبیانی که نتوانست در تلفن های لمسی موفقیت چندانی کسب کند و نیز به یاد عزم استفان الوپ برای استفاده از ویندوز فون 7 به جای سیمبیان.

 

اما احتمالا باید برای انتهای این سال یا حتی سال بعد منتظر ویندوز فون های نوکیا باشیم. پس هنوز هم اندکی از عمر سیمبیان باقی مانده است. حالا وقتش رسیده که به دنبال معرفی نوکیا X7، کمی بیشتر با مشخصاتش آشنا شویم و ببینیم که این اسمارتفون با استفاده از نسخه جدید سیمبیان که Symbain Anna نام دارد می خواهد چه چیز های تازه ای را به کاربرانش هدیه کند.

 

اولین نکته ای که توجه را بر می انگیزد، نمایشگر 4 اینچی AMOLED است. رزولوشن این مانیتور nHD و برابر 640x360 پیکسل می باشد. نکته دیگر استفاده از شیشه گوریلا است. پس لازم نیست به هیچ عنوان نگران نمایشگر خود باشید. اگر گوشی را بر گردانید، به دوربین 8 مگاپیکسلی آن بر خواهید خورد. دوربینی که قابلیت تشخیص چهره و ضبط با کیفیت HD 720p را دارا می باشد. اسپیکر های استریو هم به هیچ وجه در این اسمارتفون فراموش نشده اند. امکاناتی نظیر قطب نمای دیجیتال، وای فای، جی.پی.اس، پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری رایج و معتبر، نمایش فایل های آفیس، فلش لایت 4 هم نقاط مثبت این گوشی هستند. باتری این گوشی 1300 میلی آمپری می باشد که برای 6.5 ساعت مکالمه در شبکه نسل دوم کافی است. خب، تمام این ها بدون شک نکاتی مثبت هستند. اما وقتی بخواهیم هوشمندی این گوشی را بررسی کنیم، می بینیم که X7 خیلی هم باهوش نیست!

 

پردازنده ی 680 مگاهرتزی شما را به یاد چه دورانی می اندازد؟ رم 256 مگابایتی چه طور؟ یا در مورد اینکه دوربین هشت مگاپیکسلی این گوشی فکوس ثابت دارد چه فکر می کنید؟ نظر خود را برای ما بیان کنید.

nokia-x7-data-sheet.pdf-1-page-1.jpg

nokia-x7-data-sheet.pdf-1-page-1302596645.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد