بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

اس ام اس فروردین ۹۰

 
دل بی تو درون سینه ام می گندد / غم از همه سو ، راه مرا می بندد

امسال بهار بی تو یعنی پائیز / تقویم به گور پدرش می خندد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ خاری در سایه ی گل ، احساس خاری نمی کند

تقدیم به گل روزگار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دوست ما همانیم که با یاد تو مستیم هنوز / از دوری تو جام به دستیم هنوز

 در خلوت خود یاد ما باش که ما / در خلوت خود یاد تو هستیم هنوز

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عیـد که می آید
این دلم قد تُنگ های ماهی ، تَنگ می شود برایت !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ابرچشمم به هوای رخ تو بارانیست / مثل دریای دلت دیده من طوفانیست
یک نظر کردی ودل گشت اسیرت اینک / پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
این روزها
یا به تو می اندیشم
یا   به این می اندیشم
که چرا؟  به تو می اندیشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خورشید مردد است، کمرنگ شده / هر چیز که دست می زنم سنگ شده
انگار که حال و روز دنیا خوش نیست / شاید که دلت برای من تنگ شده؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک اتمسفر با تمام لایه های دوست داشتن ، تقدیم تو ، که اورست معرفتی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دم اونایی گرم که تو این قحطی محبت ، قلبشون مثل نگاهشون بوی محبت میده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حکم فراموشیت را آوردند ، ولی به باد “مهربونی هایت” امضا نکردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نیمــه ی گـُمشــده ام نیستـی
که بـا نیمـه ی دیگــر
به جُستجـویت برخیـزم
تـــو…
تمـام گُمشـده ی منــی!
تمــام گـُمـشــده ی مَــن…!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خسته‌ام
خیلی خسته
به من جایی بدهید
می‌خواهم بخوابم
یک تخت خالی
یک دنیای خالی
یک قلب خالی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرکس ز خدا می طلبد راحت جانی / من طالب آنم که تو بی غصه بمانی .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مثل گل صد برگ شکوفا شده ای / چون ماه چهارده شکوفا شده ای
 در آینه ی نگاه من چشم بدوز / تا دریابی چقدر زیبا شده ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خاطر اون روزها چه شیرینه / باز دلم می خواد تو رو ببینه
چشامو روی هم می ذارم / تا تو رو ببینم کنارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ساعت دیدن تو شیرینه / ثانیه هاش به دلم می شینه
آخه تویی دار و ندارم / طاقت دوریتو ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد