بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

اس ام اس های عید نوروز – اس ام اس ویژه عید نوروز ۹۰ – سال نو مبا

برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال مبارک بادت این روز وهمه روز

 

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار / نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار
سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

(مخصوص نیمه شب قبل از عید)
سلام، ببخشید این موقع بیدارت کردم ، خواستم یادآوری کنم: سال نو شده ، خرس کوچولوی من کم‌کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی !

 
اگر در نوروز کسی برات اس ام اس خالی فرستاد ناراحت نشو بدون انقدر دوستت داره نمی دونه چی بگه.

 

  
نوروز ، پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم.
   نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی.نوروز ایین رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند. زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند.نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد.اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کندشیشه می شکند و زندگی می گذرد.نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت. ><(((>
سلام اینم ماهی برای تو که خیلی ماهی
سال نو مبارک

مهربان من
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.

 

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.

 

 

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند.

 

کارگردانی است نوروز که می گوید نور ..صدا…حرکت و من برای به دست آوردنت همه نقشهای عالم را بازی می کنم.

 

جشن است که نوروز به پا خاسته است.شادی و سعادت جهان ان تو باد.از هر دو جهان فقط تو را می خواهم.

 

 

 

در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم .

 

 

 

 

 

امروز دو نفر از من ادرس و شماره تو رو گرفتن..منم بهشون دادم…یکی خوشبختی..یکی موفقیت
تو سال جدید هر روز میان سراغت…
 با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز ۹۰ ، ۹۱ ، تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک.نور به قبرت بباره !!! تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!! 

 

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد . لطفا اصرار نفرمایید!
عید شما مبارک

 

 

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

 

 

میتونم خواهش کنم سال تحویل بیای خونه ما؟
آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد