بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

مجید جلالی: احساس می کنم سر کار هستیم/ ذهنیت خوبی برای حرف زدن ن

به گزارش ایران-ایران به نقل از گل صحبتهای مجید جلالی درباره نیامدن کارلوس کئیروش به فوتبال ایران خواندنی است . جایی که جلالی می گوید دیگر صحبت کردن درباره گزینه های مربیگری تیم ملی بیهوده است. جلالی می گوید:« من درباره کئیروش نظری ندارم. دیگر صحبت کردن در این مورد فایده ای ندارد. شماها مدام از من پرسیدید نظرت درباره کئیروش چیست اما من می گفتم تا نیامده نباید درباره او صحبت کرد. شما اصرار کردید و من هم در نهایت نظرم را گفتم. حالا هم زیاد ذهنیت خوبی برای حرف زدن ندارم. وقتی می بینم صحبتهایم راه به جایی نمی رود و بعضی ها هر کاری می خواهند انجام می دهند دیگر سعی می کنم حرفی نزنم» از جلالی پرسیدیم که گزینه ایرانی در مقطع فعلی بیشتر به درد تیم ملی می خورد یا گزینه خارجی که او اینگونه پاسخ ما را داد:« اگر به صحبتهای من طی روزهای گذشته دقت کنید می بینید که اصل موضوع برای حل شدن مشکل فوتبالمان را مربی نمی دانم. از دید من مربی در بالاترین سطحش تنها می تواند ۱۵ درصد از مشکلات را حل کند. »
 

jalali ghalenoie مجید جلالی: احساس می کنم سر کار هستیم/ ذهنیت خوبی برای حرف زدن ندارم

 

از جلالی پرسیدیم برای اینکه زودتر به حل ۱۵ درصد از مشکلاتمان برسیم مربی ایرانی انتخاب کنیم یا خارجی که او گفت:« باید به زمان نگاه کرد و پتانسیل افراد. نیروهای داخلی باید ارزیابی شوند و اگر خوب بودند می توانند ۱۰ تا ۱۵ درصد از مشکلات ما را حل کنند. بقیه مشکلات برمی گردد به برنامه ریزی و معضلات ساختاری فوتبال ما.» جلالی درباره ملاک ارزیابی مربیان داخلی می گوید:
« فکر می کنم اگر بیشتر از این صحبت نکنم بهتر است. وقتی صحبت می کنم احساس می کنم سر کار هستم. خبرنگارها چند روز زنگ می زدند و درباره کئیروش از من می پرسیدند اما در نهایت دیدیم که چیز دیگری از آب درآمد. فکر می کنم اگر در این مقطع در گوشه ای از کشور و تیمی مثل فولاد کار کنم و تمرکزم را بگذارم روی این تیم بهتر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد