بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

آرشیو کامل اس ام اس های عاشقانه اینجا

دوستان عزیزی که درخواست اس ام اس های بیشتری کرده بودند

این پست رو حتما بخوانند .

من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد

و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت

تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .

.

.

.

زیباترین  شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو . . .

دوستت دارم

.

.

.

شب  عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد

غریبم ، بی کَسم ، من دست غم ، غم دست من بوسد . . .

.

.

.

 پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع

اما امسال رو نمیدونم با کی جشن میگیری

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم

.

.

.

تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست

اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند . . .

تقدیم به عشقم

.

.

.

سلام ببخشید نتونستم برات خرس و قلب بخرم

ولی این اس ام اس رو برات میفرستم

تا بدونی که همیشه دوستت دارم عزیزترینم

.

.

.

میدونی عشق یعنی چی ؟

یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه ، عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه . . .

.

.

.

ماه من ، گاهی میرنجانمت ببخش ، کسوف تقدیر است . . .

.

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم

با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید

گرمی دست تو را کم دارم . . .

.

.

.

اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم

اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم

اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم

دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم

ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم

.

.

.

این روزها دلم بهانه تو را دارد ، ای زیباترین اشتباه زندگیم!

با من بمان ای بهترین بهانه ی زندگیم . . .

.

.

.

دلشوره اگر هست تویی تو

صد خاطره در محفل من هست تویی تو

غیر از تو کسی در دل من جای نداره

یک دوست اگر حاصل من هست تویی تو

.

.

.

ز تمام بودنی ها تو فقط از آن من باش ،

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد .

.

.

.

اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست

من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست

مهربانم روزگارم ابریست

کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی . . .

.

.

.

هر چی عشقه با نگینش

هر چی خوبه بهترینش

آسمونا با زمینش

تقدیم تو باد بهترینم

.

.

.

عاشق بودن یعنی اینکه یه نفر دیگه هم آرزوهات رو بدونه

.

.

.

ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار

نگاهی ، یادی ، خاطره ای ، برای آن روز که فراموش خواهیم کرد

که روزی چقدر عاشق بودیم . . .

.

.

.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه شمع بودی روشن ترین بودی

و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . . .

.

.

.

شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت

ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت

.

.

.

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی ، از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی . . .

.

.

.

آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست . . .

.

.

.

دلم همچو آسمان ، پر از ابرهای بارانیست ، ای کاش دلم امشب بگرید

شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند .

عزیزم دوستت دارم . . .

.

.

.

گفتی به ماه نگاه کن یاد من باش به یاد لحظه های سرد من باش

انگار روزو شبم بی ماه نمیشه به خدا یادتم بی ماه همیشه . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد