بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

ملاقات با خودروهای نسل آینده!

فکر می‌کنید در طراحی خودروهای آینده چه مؤلفه‌هایی باید لحاظ شود؟ تعدادی از مخترعان و دانش‌آموزان کالج مطالعات خلاق تلاش کرده‌اند تصویری از این خودروها را مطابق با شرایط آینده زمین به نمایش بگذارند.

یک پیشنهاد برای فورد

این وانت عجیب که توسط آنتونی میر طراحی شده، یکی از طراحی‌هایی خلاق است که آینده پیک‌آپ‌های ساخت فورد را از نگاه او نشان می‌دهد.
 

کرایسلر با طعم مزدا
این خودرو که می‌تواند طرح کلی خودروهای تولید شده توسط مزدا یا استون‌مارتین را برای بیننده تداعی کند، تصویری است که فرانک وو از آینده کرایسلر ارائه کرده است.

آینده بیوک
این تصویر که جرمی گلوور از آینده خودروهای ساخت بیوک ارائه کرده، یکی از بی‌نقص‌ترین طراحی‌های انجام شده است.

یک سه‌چرخه عجیب
برای شناخت نحوه عملکرد این سه‌چرخه عجیب که توسط سینگ پیل کیم طراحی شده، نیاز به توضیح طراح خواهیم داشت.

سریع و سبک
این نمونه منحصر‌به‌فرد که محصول همکاری هیوندا و گودیر است، سریع‌ترین و سبک‌ترین نمونه تولید شده توسط این شرکت به شمار می‌رود.

فرمول۱ الکتریکی
این نمونه مفهومی از اتومبیل‌های فرمول۱ که پیشرانه‌ای الکتریکی دارد، نوید آینده‌ای را می دهد که در آن مسابقات پاک‌تر و موتورها الکتریکی و کم‌صداتر خواهند بود.

یک نمونه اسرارآمیز
کسی نمی‌داند برای راندن این خودروی عجیب از کجا باید شروع کرد.
 

خودرویی برای عبور از تالاب‌ها
مارش‌رایدر برای دنیایی ساخته شده که از آثار گرمایش جهانی رنج می‌برد. با این خودرو می‌توان از زمین‌هایی عبور کرد که روزی خشکی بوده‌اند و در حال حاضر به زیر آب دریاها و اقیانوس‌ها فرورفته‌اند.
 

یک موتور تک‌چرخ
از این موتور تک‌سرنشین که قادر است به خوبی تعادل خود و سرنشینش را حفظ کند، می‌توان قدرت و سرعت یک موتورسیکلت خوب را انتظار داشت.
 

یک خودروی بازیافتی
این خودروی عجیب که Recycling Racing Monster نام دارد از مواد بازیافتی ساخته شده و از سوخت‌های زیستی بازیافت‌شده، قدرت می‌گیرد. به نظر می‌رسد این خودرو بدون چرخ حرکت می‌کند.
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد