بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

نامزدهای جایزه بهترین بازیگران نقش اصلی اسکار ۲۰۱۱

 

 میان نامزدهای نقش جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، کالین فرث با توجه به جایزه های متعددی که برای بازی در نقش جورج ششم در فیلم سخنرانی پادشاه گرفته، شاید بیشترین شانس را داشته باشد.

 

در

میشل ویلیامز شش سال پیش برای بازی در فیلم کوهستان بروکبک نامزد دریافت جایزه نقش مکمل شد و امسال برای فیلم ولنتاین غمگین برای نخستین بار نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی شده است

در میان بازیگران زن هم ناتالی پورتمن هم مانند کالین فرث بیشترین شانس را برای دریافت این جایزه دارد. پورتمن برای بازی در نقش بالرینی در فیلم قوی سیاه نامزد شده است.

جف بریجز که سال گذشته اسکار بهترین بازیگر را برد، امسال برای فیلم بی باک نامزد شده است.

 

نیکول کیدمن چند سال پیش برای بازی در فیلم ساعت ها اسکار بهترین بازیگر زن را برد. او امسال با فیلم لانه خرگوش برای به دست آوردن این جایزه رقابت خواهد کرد.

 

خاویر باردم، بازیگر اسپانیایی فیلم زیبا بار دیگر نامزد دریافت اسکار شد. او یک بار اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورده است.

 

آنت بنینگ، بازیگر با سابقه سینمای آمریکا امسال برای بازی در نقش زنی همجنگسرا در فیلم بچه ها رو به راهند نامزد شده است. این بازیگر 52 ساله برای چهارمین بار است که بخت خود را برای به دست آوردن اسکار می آزماید.

 

 

وفقیت فیس بوک برای فیلمی که از روی داستان شکل گیری این وبسایت ساخته شده نیز موفقیت آمیز بوده است. شبکه اجتماعی امسال در 8 رشته نامزد شده است. جس آیزنبرگ، بازیگر نقش مارک زاکربرک، بنیانگذار فیس بوک، یکی از این نامزدهاست

جنیفر لارنس، بازیگر جوان فیلم زمستان استخوان سوز برای بازی در نقش دختری 17 ساله برای نخستین بار به جمع بخت های اسکاری راه یافته است.

جیمز فرانکو در فیلم 127 ساعت در نقش کوهنوردی بازی می کند که برای نجات جان خود دست به عملی حیرت آور می زند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد