بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

۱۰ گوشی هوشمند آندرویدی برتر از نگاه PcWorld

موبایل های آندرویدی توسط شرکت‌های مختلف و با امکانات مختلفی عرضه شده است که هر کدام از آن ها باب طبع برخی از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند است. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، وب‌سایت معتبر PcWorld به معرفی ده گوشی هوشمندی پرداخته که پلتفرم آندروید گوگل را اجرا می کنند.


موبایل های آندرویدی توسط شرکت‌های مختلف و با امکانات مختلفی عرضه شده است که هر کدام از آن ها باب طبع برخی از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، وب‌سایت معتبر PcWorld به معرفی ده گوشی هوشمندی پرداخته که پلتفرم آندروید گوگل را اجرا می کنند.

۱٫ Samsung Epic 4G

این تلفن همراه مبتنی بر دیگر دستگاه های Galaxy S سامسونگ است؛ اما تنها فرق آن داشتن ۴G و صفحه کلید QWERTY کشویی است. این گوشی دارای دوربین جلو برای مکالمات تصویری و صفحه نمایش ۴ اینچ Super AMOLED می باشد. این محصول به خاطر طراحی ساده و قابلیت‌های مناسبش مورد توجه قرار گرفته است.

۲٫ T-Mobile myTouch 4G

گوشی T-Mobile MyTouch 4G شباهت زیادی به گوشی کشویی T-Mobile MyTouch 3G دارد و تفاوت بارز آن در نداشتن صفحه کلید سخت افزاری QWERTY است. از ویژگی های آن می توان به قابلیت +HSPA و آندروید ۲٫۲ Froyo اشاره کرد. این گوشی در ۴ رنگ مشکی ، سفید ، قرمز و بنفش موجود می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و فلاش از جمله امکانات دیگر این گوشی همراه است.

۳٫ HTC EVO 4G

این گوشی محصول مشترک دو شرکت سازنده تلفنهای همراه یعنی HTC و Sprint می باشد. این گوشی تلفن همراه به عنوان نخستین محصول ۴G شرکت اسپرینت از فناوری EV-DO Rev برخوردار است که به این معنی است که از شبکه ۳G و با استفاده از وایمکس از شبکه ۴G پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه بزرگ ۴٫۳ اینچی لمسی، دوربین ۸ مگاپیکسلی + دوربین دوم ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو برای مکالمات ویدیویی اشاره کرد.

۴٫ Motorola Droid X

تلفن هوشمندی که خروجی HDMI هم دارد، دستپخت گوگل و موتورولا  و یک تلفن ۴ . ۳ اینچی است که دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی است.  Droid X دارای کیبورد مولتی تاچ به همراه نرم افزار Swype است. این نرم افزار روش جدیدی برای تایپ روی تلفن های آندرویدی در اختیار کاربران قرار می دهد که سرعت تایپ را بسیار بالا می برد. ‏ این گوشی دارای سه میکروفون مجزا است تا بهترین کیفیت صدا را داشته باشد.

۵٫ HTC Droid Incredible

این گوشی دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED و اتوفوکوس برای شما کیفیت فوق العاده ای به ارمغان می آورد. ‏ نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED و با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل است. در زیر صفحه نمایش کلید های استاندارد خانه، منو، بازگشت و جستجو بصورت لمسی وجود دارند و در زیر این کلید ها یک JoyStick کوچک نوری وجود دارد. در سمت چپ گوشی پورت میکرو USB و کنترلرهای صدا، جک هد فون در بالا قرار دارند.

۶٫ Google Nexus One

در اصل گوشی Nexus One یک گوشی لوحی شکل نازک با صفحه نمایش لمسی است که توسط کمپانی HTC ساخته شده است. گوشی Nexus One وزنی برابر ۱۳۰ گرم و ضخامتی برابر ۱٫۱۴ سانتی متر دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی AMOLED است. از دیگر ویژگی های سخت افزاری این گوشی می توان به دوربین دارای فوکوس خودکار ۵ مگاپیکسلی با فلش LED و قابلیت برچسب گذاری جغرافیایی (Geotagging)، حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایتی و یک اسلات مخصوص کارت microSD اشاره نمود.

۷٫ Samsung Mesmerize

Samsung Mesmerize در واقع نسخه ای از گوشی محبوب Galaxy S می باشد که بصورت اختصاصی برای US Cellular تولید شده است و تمامی قابلیتهای سخت افزاری آن همانند نسخه اصلی می باشد که از آن جمله می توان بلوتوث نسخه ۳ ، پردازنده ۱GHz ، دوربین ۵ مگاپیکسل با قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی به صورت HD و Wi-Fi را نام برد.

۸٫ Samsung Fascinate

Samsung Fascinate از سری گوشی های Galaxy S سامسونگ بوده که حافظه ی بالا ، صفحه نمایش AMOLED  چهار اینچی و امکانات شبکه های اجتماعی مناسب از ویژگی های این گوشی آندرویدی است.  دوربین ۵ مگا پیسکلی آن دارای فلش LED و  نور برای ضبط  ویدئو است. کیفیت عکس برداری و فیلم برداری گوشی مشابه دیگر گوشی های سری Galaxy S سامسونگ می باشد.

۹٫ Samsung Vibrant

این گوشی  از سری Galaxy S سامسونگ بوده و دارای صفحه نمایش ۴ اینچی Super AMOLED و دوربین ۵ مگاپیکسلی است. پشتیبانی از فناوری ۴G، ورودی کارت حافظه microSD و  Wi-Fi از دیگر مشخصات این گوشی است. دوربین این گوشی قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت HD را دارا می باشد.

۱۰٫ Motorola Droid 2

گوشی Droid 2 در مقایسه با  HTC Droid Eris, HTC Droid Incredible  تفاوت ظاهری چندانی ندارد و چند ویژگی مورد نیاز کاربران به آن اضافه شده است. دارای کیبورد افقی بوده و صفحه ۳٫۷ اینچی دارد. در بالای گوشی جک هد فون، در سمت چپ پورت میکرو USB و در سمت راست کنترلر صدای بلندگو و دکمه ی دوربین  قرار دارند. دوربین گوشی از نوع پنج مگاپیکسلی بوده و از ۵۱۲ MB حافظه ی اصلی پشتیبانی نموده، دارای حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی است و تا ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد