بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

۱۰ نکته برای اینکه در عکس ها زیبا تر به نظر برسید

camera zibasho com photographerzibasho com girl photographer sunset camerazibasho com
به عنوان یک عکاس شما در پشت دوربین عکاسی ماهر به نظر می رسید.اما وقتی که دوربین شما را هدف گیری می کند چه اتفاقی می افتد؟تعداد زیادی از عکاسان سر جاشون خشکشون می زنه تا اینکه بتونن یک لبخند قشنگ رو جعل کنند.اما اگه بدونین برای اینکه در عکس ها زیبا به نظر بیاین لازم نیست که حتماً خوش تیپ باشین، حتماً خیلی خوشحال میشین!! فقط لازمه از این ۱۰ نکته ساده پیروی کنید تا همیشه در عکس خوب ،زیبا و ایده آل به نظر برسی…

۱) تأثیر لباساگر بدانید که یک عکس شانسی یک اتفاق را ثبت می کند پس همیشه خوب لباس می پوشید.سعی کنید از پوشیدن لباسهایی که راه راه هستند، خیلی رنگارنگ هستند و یا لباس و وسائلی که راحت نیستند ،خودداری کنید. آنها راساده و شسته رفته و اتو زده نگهداری کن.اگر لباسهای خیلی نازک و حریری بپوشید با فلش دوربین و نورهای خاص آنچه در زیر پوشیدید معلوم میشن!
۲) تندو فرزهمه چیزرو چک کنید!


اگه یه آینه دور و برتون پیدا کردین خیلی سریع خودتونو چک کنید.چک کنید که لباسهاتون چروک نباشن، موهاتون آشفته نباشن و یا چیزی لای دندونتون گیر نکرده باشه.اگر آینه پیدا نکردین از عکاس بخواین که خیلی سریع این موارد رو چک کنه.


۳) قوز نکن !

قوز کردن و خمیده بودن نه تنها شما را در عکس کوتاهتر نشان می دهد بلکه اغلب باعث می شود شکمتان گرد و بدمنظر شود.راست قامت و بلند بایستید مثل اینکه سرتان با یک رشته کشیده شده است.


۴ ) شانه ها را راحت بگذار!

وقتی عصبی هستید یا استرس دارید شانه هایتان بدون اینکه خودتان بدانید بالا می روند.متوجه ابن نکته باش و با دقت آنها را به عقب بچرخان و بیار رو به پایین!
۵ ) به شادی های واقعی فکر کن !


هیچ چیز بدتر از یک لبخند زورکی نیست.پس به لحظه ای فکر کن که واقعاً خوشحال بودی و یا به تعطیلاتی که در آن بودی فکر کن!شاید کریسمس سال گذشته! و یا به شخصی که بهش غلبه کردی!امیدوارباش که به این روش یک لبخند واقعی و اصلی روی صورتت بیاد
۶ ) چشم خند !
«تارا بنکس» مدلیه که همیشه روی اهمیت لبخند زدن با چشم استرس داره.اگر لبهات لبخند بزنند اما چشمهات عصبی و پر استرس باشند،تو یه عکس ناشیانه رو سرهم بندی میکنی.چشمها و ابروهات رو راحت بزار و سعی نکن که چشمهات به دوربین نگاه کنن.اگر نیاز هست چشمهاتو برای یه لحظه ببند و قبل از گرفتن عکس اونا رو باز کن!

۷)یک پس زمینه جالب می تونه یک عکس متفاوت رو بسازه.یه نگاهی به دورو برت بنداز و ببین آیا منطقه جالبی پیدا میکنی.می تونه فقط یک بافتی از دیوار باشه و یا پشت صحنه ای رنگی!


۸)ژست !

احتیاج نیست که با ژستهای فوق العاده که در مجله ها می بینی خودت رو مطرح کنی.شاید فقط یه کم پیچ دادن به بدنت و یا اینکه دستهات رو تو جیبت بزاری کافی باشه.همچنین می تونی با ژستی که میگیری خوشمزگی و شوخی کنی و یا شاید با یک حایل و یا شخص دیگری بتونی اثر متقابلی بزاری


۹) از نور استفاده کن.

به عنوان یک عکاس می دونید که نور و روشنایی می تونه یک عکس رو بسازه و یا بشکنه و خراب کنه.وقتی مقابل دوربین هستید، مطمئن بشید که نور از زاویه مطلوبی به صورتتون می خوره.برای مثال استادن در زیر نور مستقیم و خشن می تونه باعث بشه که سایه ای در زیر چشمها پدیدار بشه.پس لازمه که سرت رو بالا بگیری و یه کم کج کنی.


۱۰) تمرین کن که عالی باشی!

بله!وقتی جلو آینه تمرین کنی باعث می شه حرفه ای بشی در مقابل دوربین!وقتی تنها هستی یه کم جلو آینه ژست بگیرسعی کن لبخند های مختلف رو امتحان کنی برای بهتر دیده شدن حسابی تلاش کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد