نیکون در برابر لومیکس
شرکت تولیدی دوربین های عکاسی دیجیتالی "نیکون" (Nikon تلفظ صحیح: نایکان) در تبلیغ محصول جدید خود با امکان تشخیص چهره به صورت خودکار، از این تبلیغ استفاده کرده است:
" نیکون - تمرکز بر چهره" مهم نیست چهره ی ارواح باشد یا انسان، اسکلت، یا آدم های فضول... نیکون همه را تشخیص می دهد.
http://www.asanup.com/images/8gr7mlddrelfefige3t.jpg
http://www.asanup.com/images/3z9k2ntsgh6xjwh0qaa6.jpg
لومیکس(Lumix)، رقیب نیکون، ت;بلیغ زیر را با این موضوع منتشر کرده است: لومیکس صورت هایی را که هنوز به دنیا نیامده اند را هم تشخیص می دهد!
http://www.asanup.com/images/kwdbsfhn8rd1mwf1r0kq.jpg
کوکا کولا در برابر پپسی:
این دو غول تولید کننده ی نوشیدنی های بدون الکل، همیشه در حال رقابت و جنگ تبلیغاتی بر علیه یکدیگر بوده اند. گاهی این تقابل به مسخره کردن شرکت و محصولات دیگری هم کشیده شده است.
پپسی:
کوکاکولا طبقه دوم این ساختمان را برای دفتر ب;ازاریابی و فروش محصولات خود خریده است و در مقابل آن تابلویی با عبارت: " کوکاکولا، در طبقه دوم" را برای راهنمایی مراجعه کنندگان نصب کرده است. چند روز بعد، پپسی، تابلویی را در کنار تابلوی کوکاکولا نصب می کند با این عنوان: " پپسی، همه جا " !
http://www.asanup.com/images/mvheayn39njn3kzovnoq.jpg
http://www.asanup.com/images/g6kj4omytq656gcfa.jpg
به نظر می آید که نی هم دلش نمی خواهد وارد قوطی کوکاکولا شود!
http://www.asanup.com/images/71w2njal0ynlf839o8gi.jpg