بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

عکس های برگزیده

در 24 ساعت گذشته وقایع گوناگونی در گوشه و کنار جهان رخ داده اند. عکس های خبری بخشی جذاب و مهم از اخبار را به خود اختصاص می دهند. نگاهی کوتاه به عکس های خبری برگزیده ۲۴ شبکه بی بی سی .
 
تصویر دیدنی یک جوجه کبوتر دو روزه در کف دست یک کبوترباز شهر لاهور در پاکستان که در این شهر صدها هزار نفر به کبوتربازی علاقه دارند.
 
دو مرد با موتورسیکلت به دامنه کوه آتشفشان مراپی در جزیره جاوه اندونزی نزدیک می‌شود. به دلیل آغاز فعالیت این کوه آتشفشان ساکنان بسیاری از روستاهای نزدیک تخلیه شدند.
یک هنرمند هندی کوزه‌های روغن مشهور به دیاس را در کارگاهش در حومه شهر حیدرآباد هند و در آستانه فستیوال هندویی دیوالی تزیین می‌کند.
سوارکاری در صبح زود لذت بسیاری دارد. مانند این سوارکاران که در ناحیه سورن بارووز در منطقه برکشایر انگلستان در حال سوارکاری هستند.
یک زن ژاپنی در حال آماده کردن فانوسها برای جشن سالیانه پاییزی به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس معبد میجی در توکیو است.
نیم‌رخ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از ورای شیشه اتومبیلش.تمام فکر او به انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا معطوف شده است.
تصویر یک زن سومالیایی و انبوه کودکان در یکی از به اصطلاح خیابان‌های شهر موگادیشیو پایتخت کشور بی‌قانون سومالی که به دلیل نبردهای هر روزه ساکنان آن در تهدید مرگ یا زخمی شدن هستند.
یک پسربچه کوچک در شهر آگوا پرتا در شمال شرق برزیل به نقطه‌ای چشم دوخته است.
با گذشت دو هفته از بارش‌های سیل‌آسا و توفانهای استوایی در فیلیپین کماکان خسارت به بار می‌آورد. یک فیلیپینی با حیرت به بقایای محل زندگی‌اش در شمال این کشور نگاه می‌کند.
چهره یک کرگدن سیاه 5 ساله به نام فیلا در باغ وحش شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی که شاخهایش را برای حفظ جانش بریده‌اند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد