بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

باقری: امیدوارم ایران در آسیا قهرمان شود

image
کریم باقری در پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگار شبکه ابوظبی اسپورت امارات ضمن تشکر از تمام کسانی که برای او این شرایط را فراهم کردند، آرزو کرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های اسیا با عنوان قهرمانی آسیا کار خود را به پایان برساند.

در پایان دیدار امشب ایران و برزیل کریم باقری به سمت تماشاگران رفت تا از آنها به خاطر تشویق هایشان تشکر کند. در این بین بازیکنان تیم ملی با اصرار منصوریان کاپیتان پیشین تیم ملی را روی دوش گرفتند و او را دور زمین چرخاندند.

کریم باقری که یکی از گلزنترین مدافعان و هافبک های فوتبال ایران بوده است در پایان این دیدار در محاصره خبرنگاران قرار گرفت. باقری خداحافظی باشکوهی با بازی ملی داشت.

لقبی برازنده برای مردی است که می توانست بیش از یکصد بازی ملی داشته باشد اما در کارنامه او تنها 86 بازی ملی دیده می شود که امشب به عدد 87 رسید.

کریم باقری نخستین بازی ملی خود برای تیم ملی فوتبال ایران را در تاریخ 16 خرداد 1372 در دیدار مقابل پاکستان در جام اکو انجام داد و موفق شد نخستین گل ملی خود را نیز در آن بازی به ثمر برساند.

اسطوره فوتبال ایران با 87 بازی ملی و 50 گل زده با تیم ملی خداحافظی کرد.

باقری در تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر مربیانی چون علی پروین، استانکو پابلوکوویچ، محمد مایلی کهن، جلال طالبی، ویرا، منصور پورحیدری، میروسلاو بلاژویچ، تومسیلاو ایویچ و علی دایی بازی کرد.

کریم باقری در پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگار شبکه ابوظبی اسپورت امارات ضمن تشکر از تمام کسانی که برای او این شرایط را فراهم کرد آرزو کرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های اسیا با عنوان قهرمانی آسیا کار خود را به پایان برساند.


منبع:شبکه ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد