بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

آیا می دانید:



کالباس بنابر شواهد عینی زایدات گوشت و گوشت های غیرقابل استفاده برای ساخت سوسیس و کالباس استفاده می شود ، قرمزی درون کالباس از گوشت تاج خروس است (زیر دندان خود حس کرده اید؟)

گوشت گاو به گفته بو علی سینا عامل 16 بیماری مهلک می باشد که اولین آن سرطان و دوم آن مالیخولیا و سومی آن بواسیر می باشد. جنون گاوی ویروس و میکروب نیست بلکه پروتئین گاو است. گوشت مرغ و ماهی پرورشی با هورمون ها هستند که عوارض متعدد به بار می آورند


در شیر پاستوریزه فقط 2% چربی حذف شده و به جای هزینه پاستوریزاسیون ماده نگهدارنده بنزوات سدیم زده می شود که خطرناک و سرطان زا است؟ در شیر استرلیزه که امکان نگهداری 6 ماه در خارج از یخچال را دارد غلظت بنزوات سدیم بیشتر است؟

در ماکارانی 20% کنوتن صنعتی استفاده می شود که سرطان زا است و در بسیاری از کارخانه ها نان خشک کپک زده به جای آرد در ماکارانی استفاده می شود و ماکارانی یبوست زاست؟

سس مایونز به دلیل ترکیب خاصی که دارد در کنفرانس های علمی به عنوان سم کبد معرفی می شود. سس مایونز حاوی مواد نگهدارنده (سربات پتاسیم و بنزوات سدیم) است که سرطان زا هستند. سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است.

در نان باگت برای متخلخل شدن از پودر بکینگ یا جوش شیرین زیاد استفاده می شود که در گمرک ها با علامت مرگ وارد می شود؟ نان های مصرفی به دلیل فاقد سبوس بودن از مهمترین قسمت ریز مغذی که گروه ویتامین های (ب) می باشد محرومند و نان باگت بدترین نان هاست؟

ساندیس ها، نوشابه ها، بیسکویت ها، کیک ها و... از قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه است ، رنگ های افزودنی در نوشابه ها، ساندیس ها، کیک ها، ادامس ها و... سرطان زاست

ماده مخدر به نام COLA (پپسی کولا، کوکا کولا و...) در اکثر نوشابه ها وجود دارد که کافنین و کارامل از این دست هستند. نوشابه ها موجب آسیب دیدگی سلول های کبدیف بیقراری، نا منظمی ضربان قلب به علت وجود بنزوات سدیم و کافئین می شود. مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندان ها می شود؟ (دندان شکسته داخل نوشابه، پس از 7 ساعت حل می شود.

قیمت روغن های مایع مثل آفتاب گردان اگر واقعی باشند حدود 12 الی 15 هزار تومان خواهند بود ولی الان در بازار از 800 الی 900 تومان است؟ (این رقم از یک کیلو تخمه آفتاب گردان نیز ارزان تر است) بیشتر محلول های روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پالایشگاه های نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و... می شود که کشنده است

سرکه های صنعتی از اسید استیک محلول در آب بعلاوه اسانس ها و رنگ ها هستند که همگی بسیار مضرند

جهت براق شدن خیار گلخانه ای از روغن مالی استفاده و خیار گلخانه ای به دلیل ندیدن نور خورشید سرطان زا و خطرناک است؟

در اگثر کارخانه های آب لیمو صنعتی حتی یک لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو صنعتی از "آب کاه" بعلاوه برخی اسانس ها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب تولید مرض و یبوست زاست؟

کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت و در برخی کشورها از فضولات انسانی تولید می شود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماری های ایسکمیک قلبی می شود و شعار "کره مارگارین (گیاهی) دوست قلب شما" فریب افکار عمومیست

پفک بر اساس تحقیقات علمی انجام شده در کشور انگلستان موجب عقیمی و ناباروری می شود
 


پس ما چی بخوریم....؟؟؟!!!!

همه چیز که ضرر داره.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد